.....Hehehehehehehheee..... Finally boleh gak nak cerita pasal kucing2 I. Semalam nak cerita dah...siap taip suku karangan dah...lepas tu, komputer neh dengki ngan I ke ape ke, I tataw laaa...TUUP...terus restart..kerana terlampau sakit hati dan fed up, saya pon terus blah menjauhi komputer yang berhasad dengki neh. Uhuuuu....okay, sekarang neh, here I am, starting all over again! Hmmm....nak start dengan sape dulu ye? owh ya! Entry ni pasal kucing2 saya yang recently saya bela. Okay2, we'll start with the eldest. ~Blue Jeans a.k.a Kakak~ Emmm...Blue Jeans ni saya yang bagi nama tu...nama omputih since mata dia warna biru...cantik! Tapi abang saya cakap, "apasal tak letak nama roundneck ke, turtleneck ke." Heee...perli tak ingat dunia! Nama kakak tu pulak Ummi yang bagi nama tu. Hahaha...sebab dia memang kakak kepada Hazel (adik). Tapi kan, disebabkan nama abnormal neh, orang boleh salah anggap taw! Ummi cakap orang boleh pikir pelik dengar dialog2 macam ni "abang ka...
Comments